wie van jullie werkt met Dreambox clones ??

Wing39

Registered
Messages
5
Ik vind het bagger boxen, voor het zelfde geld koop je een fatsoenlijke ontvanger.
Op zich heb ik niets tegen clones zoals Egypt maar ben wel reëel verwacht niet dat je een stabiele box hebt... het is en blijft nep en het is BAGGER!!!
 

Wing39

Registered
Messages
5
Als je weet wat research werk Dream Multimedia gedaan heeft om tot zo een product te kunnen komen zult U snel begrijpen dat hier ook een enorm prijskaartje aanhangt.
Wat die producenten van Clone boxen dan doen is gewoon diefstal.

Werk jij soms voor dream multi media???
 

Wing39

Registered
Messages
5
Ok..duidelijk, en ook heel begrijpelijk maar zulke dingen zijn nu eenmaal niet te voorkomen.
Helaas voor jou mij en andere mensen die hun geld proberen te verdienen met eerlijke producten zal het de consument een biet zijn of dat ding een clone is of een origineel is.

Feit dat ik niets tegen clones heb zoals in mijn eerdere post aangegeven is dat ik me er bij neergelegd heb dat dit soort praktijken nu eenmaal plaats vinden en niet dat ik het goedkeur.
De enige manier om je hier tegen te wapenen is mijns inziens een goed product neerzetten met een goede prijs kwaliteit verhouding en dat is waar DMM mee de mist in gaat.
Met name de DM 800 is te duur en ze hebben te veel issues.
Dan is het logisch dat je de consumenten de illegaliteit in jaagt.
 

edbe

Member
Messages
55
ik heb inmiddels een DM8000 aangeschaft, wel een orginele, ze zeggen goedkoop is duurkoop.
 

Egypt

Registered
Messages
28
:thum: Zo kunt U genieten van een goede box met een goede Garantie moest het ooit nodig zijn
 

edbe

Member
Messages
55
juist, heb toch van veel satters gehoord dat ze problemen hadden met de DM8000 clone.
daarom heb ik toch maar voor een echte gekozen :thum:
 

CharlesNasi

Registered
Messages
2
Had via Marktplaats een clone DM800 gekocht. In eerste instantie prima apparaat, na 2 maanden veel glitches op HD zenders: Andere tuner geplaatst en binnen 3 maanden begon het OLED-display te strepen. In totaal 7 maanden tv gekeken met alle ellende van dien. Regelmatig harde vastlopers en de verkoper geeft niet thuis. Never nooit een clone meer voor mij!
 

MrGhost

Registered
Messages
22
ik heb met clones gewerkt voor klanten maar het beste is toch wat ik je kan aanraden ; 7020HD orgineel

clones lopen namelijk vast en hebben problemen met hd beelden.
wilt niet zeggen dat iedereen dit probleem heeft maar iig zijn er veel klachten over.
 

digitalralph

Registered
Messages
9
Inderdaad, de clones zijn niet de kwaliteit van de originele ook al lijkt dat wel.De 8000 clone is niet stabiel en heeft een labiele voeding.Ook de clone tuners geven vaak problemen.
Doe mij maar voor een paar cent meer een echte.
 

saty

Senior Member
Messages
175
De 8000 is ook een oud prul van ferrari, de huidige 800se series lopen echt niet zomaar vast, maar goed dit is ook niks voor newbies ;)
 

pajikamran

Registered
Messages
3
Maar vergeet niet dat in Beverwijk vaak men met slechte boxen zit. E-star boxen zijn echt rampedingen. Geen ventilatie => wordt wordt loeiend heet.
sim box is stukken beter.
 

willem2

Registered
Messages
3
Als je toch een nieuwe box moet kopen zou ik voor de VU serie ontvangers gaan i.p.v een dm7020hd
die dingen zijn erg duur voor de prijs/prestatie die je krijgd
en wat de dm800 clone boxen betreft zitten er inderdaad best wel verschil in
de beste dm800hd clone boxen hebben de Estar sim 3.0 en lopen net zo stabiel als de orginele van dream voor zover de dreamboxen stabiel zijn want dat laat ook te wensen over
kaal lopen ze wel stabiel maar hoe meer toeters en bellen er in hoe onstabieler ze worden en dat geld voor alle dreamboxen
en niet vergeten dat je de goede image er in zet
als je een dreambox koopt of het nou een orginele of een clone is weet je dat je een hobby box koopt
wat overgens wel leuk kan zijn als je daar van houd
 

willem2

Registered
Messages
3
@pajikamran
De dm800 boxen hebben allemaal het probleem dat ze heet worden
daarom kwam dream multimedia met de se versie
als die boxen heet worden worden ze onstabiel of het een clone is of het orgineel dus een ventilator er op of er in en het probleem is weg
zelf heb ik hier ook nog een estar dm800 sim 3.0 box nog draaien met een hdd ventilator er op en die draait al 2 jaar behoorlijk stabiel
koeling is is dus belangrijk voor de stabiliteit
 

riddlemen

Registered
Messages
12
ik heb verschillende clones in me handen gehad ze werken vaak goed maar je moet oppassen met de juiste image
er gaan wel geruchten dat de 8000 clone niet stabiel is en heeft een labiele voeding.Ook de clone tuners geven vaak problemen.
 

HansSat

Registered
Messages
1
Ik gebruik al 2 jaar een DM 800HD clone met Peter Pan Neverland image.
CCCam 2.14. Werkt nagenoeg stabiel. Nauwelijks freezes.
 

badboys

Registered
Messages
1
Ik had vroeger een DM800HD Clone maar ben sinds kort overgestapt naar een VU+ Solo2 en ben zeer tevreden er over
 

korsan

Registered
Messages
6
Koop een XP1000, is origineel, werkt op Openpli4, kost 130-150, 2 jaar FABRIEKSGARANTIE.
 
Top