Note: Visitors from certain countries might see in-text advertising(underlind words in posts) or pop-under ads.
It is only shown to unregistered visitors or members that haven't made any posts. So you can easily get rid of it.

World-Of-Satellite

oscam source hd03/hd04

Germany

Reply
Old 04-03-2018, 12:22  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
gorgone gorgone is offline
Junior Member

Country: Country Flag
Default oscam source hd03/hd04

hallo ...
da mann hier als nur reader diskriminiert wird, will ich gleich mal
was halbwegs sinnvolles schreiben

wenn jemand den source des merlin codes hat, bitte ich darum mir ihn zukommen zu lassen
ich werde ihn dann von den bedenklichen Codestellen (keys) befreien
und in den ORGINALEN svn integrieren so wie es sich eigentlich gehört
diese elendige Geheimniskrämerei ist zum k....
oscam ist open source unter gpl und kein schwanz hält sich daran

also bitte mir im streamboard eine Nachricht schreiben mit einem ddl link oder einem patchfile / diff
dann spreche ich mit dem admin vom streamboard Forum ab welche teile reinkommen können und welche nicht
dann benötigt Mann nur noch einen kleinen fix den Mann separat einbinden muss aber ein Großteil ist dann im source wo andere dann wieder weiterarbeiten können

DANKE
sorry für diesen rant
Reply With Quote
The Following 5 Users Say Thank You to gorgone For This Useful Post:
mechinator (24-03-2018), ooOO_SORGOS_OOoo (24-03-2018), SatFan14 (08-04-2018), sattotal (04-03-2018), uf2k (23-03-2018)
Old 24-03-2018, 16:15  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
Tweety_2000 Tweety_2000 is offline
Junior Member

Lass dir bitte gleich den kompletten CAK7 geben. Nicht nur für HD+ sondern auch die Unique CAK7 Sachen.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Tweety_2000 For This Useful Post:
mechinator (24-03-2018)
Old 24-06-2018, 00:06  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
thomas1 thomas1 is offline
Junior Member

haste patch/diff nun bekommen?

suche auch
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules