Go Back   Sat Universe > International Section > International Forums > Italy

Note: Visitors from certain countries might see in-text advertising(underlind words in posts) or pop-under ads.
It is only shown to unregistered visitors or members that haven't made any posts. So you can easily get rid of it.

World-Of-Satellite

Mediaset2014 VERSIONI Oscam con patch MEDIASET 2014

Italy

Reply
Old 16-04-2013, 12:51  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
zenis80 zenis80 is offline
Junior Member

Country: Country Flag
Default oscam pached ncmed m7 2014

ho applicato le patch e ricompilato partendo dal r8618 ma non riesco a vedere nulla ... il mio osso gira su linux x86_64 ... qualche buon anima mi compila gentilmente o mi invia i sorgenti pached...

Grazie
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to zenis80 For This Useful Post:
juky (06-09-2013)
Old 16-04-2013, 21:11  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
iomeali's Avatar
iomeali iomeali is offline

prova questa

e spero che presto venga implementata perchŔ sembra propio che vada

Mi spiace di non avere la materia prima per poter testare personalmente anche io, ma,in questo caso, non ho ragione di NON credere....
Attached Files
File Type: zip ncmed3.patch.zip (453 Bytes, 174 views)
Reply With Quote
Old 25-04-2013, 09:42  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
iomeali's Avatar

dico ma ...qualche report? noo?

io lo so che va bene, ma devo saperlo da altri e da voi??niente?
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to iomeali For This Useful Post:
Albyyy3 (26-04-2013)
Old 01-05-2013, 12:26  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
advrsc advrsc is offline
Junior Member

E' il solito problema del prendi e fuggi.....
Reply With Quote
Old 05-05-2013, 23:18  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
Mattew Mattew is offline
Junior Member

eccolo il topic che cercavo...

allora premessa sono nuovissimo possessore di vu+ uno...

sto cercando in tutti i modi di far leggere la card m7 prepagata regolarmente cn scadenza 2014..
ho installato la cccam2.3.0 ma nada...

mi date qualche dritta su cosa fare ?
la patch postata 3 post su va bene ?
devo installare qualcos'altro prima??
grazie
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Mattew For This Useful Post:
ottopassi (18-11-2015)
Old 09-05-2013, 20:52  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
iomeali's Avatar

Default versioni contenenti la patch

le versioni che ho trovato, con giÓ la patch di linch inserita compilate da dax(che ringrazo)

le posto

(a richiesta poster˛ binari per windows cygwin)

sono queste:

ESCLUSIVAMENTE PER GLI ITALIANI:
http://www.sat-universe.com/showpost...57&postcount=1
Leggetele attentamente:Son tutte da rispettare,ma queste 2 son quelle che infrangete pi¨ spesso..:

1)Sono vietati i links a uploads satellitari o a siti commerciali. (Anche nelle firme degli user vige la presente regola)
2)E' vietata ogni forma di cs,come dare supporto allo stesso e scrivere dettagli su server dedicati.

La vita Ŕ una malattia a trasmissione sessuale che Ŕ letale al 100%
Reply With Quote
Old 14-05-2013, 00:08  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
bianco56 bianco56 is offline
Junior Member

La m7 puo essere letta da un dm500,grazie
Reply With Quote
Old 14-05-2013, 01:08  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
iomeali's Avatar

se Ŕ una affermazione, grazie

se Ŕ una domanda ....si

..come be vedi sopra ppc old

Leggetele attentamente:Son tutte da rispettare,ma queste 2 son quelle che infrangete pi¨ spesso..:

1)Sono vietati i links a uploads satellitari o a siti commerciali. (Anche nelle firme degli user vige la presente regola)
2)E' vietata ogni forma di cs,come dare supporto allo stesso e scrivere dettagli su server dedicati.

Reply With Quote
Old 14-05-2013, 16:15  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
ork777's Avatar
ork777 ork777 is offline
Member

Quote:
Originally Posted by iomeali View Post
se Ŕ una affermazione, grazie

se Ŕ una domanda ....si

..come be vedi sopra ppc old
Ciao iomeali,per card mediaset su dreambox 800 se clone e' la prima da prelevare sopra?.Le config restano le stesse con dvbapi? grazie ciao
Old 14-05-2013, 20:50  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
iomeali's Avatar

si, e tutto uguale

e ho un amico che l'ha provata e dice che funziona

Reply With Quote
The Following User Says Thank You to iomeali For This Useful Post:
ork777 (14-05-2013)
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules