Go Back   Sat Universe > International Section > International Forums > Italy

Note: Visitors from certain countries might see in-text advertising(underlind words in posts) or pop-under ads.
It is only shown to unregistered visitors or members that haven't made any posts. So you can easily get rid of it.

World-Of-Satellite

Mediaset2014 VERSIONI Oscam con patch MEDIASET 2014

Italy

Reply
Old 07-06-2013, 17:29  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
pase85 pase85 is offline
Member

Country: Country Flag

Salve ragazzi..... Sono fuori dai dm da circa 2 anni.... Mio padte ha un clone dm500 s e sta per fsre easypay ovvero abbonamento amediaset premium... Per intenderci la scheda grigia
potrei aver problemi cn ciccia 2.2.1 e mediset scheda grigia?
Reply With Quote
Old 08-06-2013, 17:23  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
extreme71 extreme71 is offline
Senior Member

sto provando in accoppiata oscam+cccam x una prepagata mediaset premium
ma non ho luce
come oscam utilizzo quella postata verso la fine
patchata x mediasetpremium
Reply With Quote
Old 08-06-2013, 22:38  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
iomeali's Avatar
iomeali iomeali is offline

Quote:
Originally Posted by extreme71 View Post
sto provando in accoppiata oscam+cccam x una prepagata mediaset premium
ma non ho luce
come oscam utilizzo quella postata verso la fine
patchata x mediasetpremium
intanto dovresti usare la sola oscam.dvbapi senza nessun bisogno di accoppiare anche una cccam.

poi devi specificare che decoder o processore che hai, e usare la oscam fatta apposta per quel processore.

e le configurazioni ,ovviamente , devono esser giuste.

ESCLUSIVAMENTE PER GLI ITALIANI:
http://www.sat-universe.com/showpost...57&postcount=1
Leggetele attentamente:Son tutte da rispettare,ma queste 2 son quelle che infrangete pi spesso..:

1)Sono vietati i links a uploads satellitari o a siti commerciali. (Anche nelle firme degli user vige la presente regola)
2)E' vietata ogni forma di cs,come dare supporto allo stesso e scrivere dettagli su server dedicati.

La vita una malattia a trasmissione sessuale che letale al 100%
Reply With Quote
Old 09-06-2013, 20:11  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
extreme71 extreme71 is offline
Senior Member

Quote:
Originally Posted by iomeali View Post
intanto dovresti usare la sola oscam.dvbapi senza nessun bisogno di accoppiare anche una cccam.

poi devi specificare che decoder o processore che hai, e usare la oscam fatta apposta per quel processore.

e le configurazioni ,ovviamente , devono esser giuste.
utilizzo un vuplus duo
quale mi consigli?
Reply With Quote
Old 09-06-2013, 23:23  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
iomeali's Avatar

quella per mips oe2.0

Leggetele attentamente:Son tutte da rispettare,ma queste 2 son quelle che infrangete pi spesso..:

1)Sono vietati i links a uploads satellitari o a siti commerciali. (Anche nelle firme degli user vige la presente regola)
2)E' vietata ogni forma di cs,come dare supporto allo stesso e scrivere dettagli su server dedicati.

Reply With Quote
Old 26-06-2013, 16:13  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
krong krong is offline
Member

Perdonate la mia ignoranza, la mia scheda mediaset premium comprata in bundle con un ricevitore Digitale Terrestre regolarmente attivata e funzionante, pu funzionare anche sul mio dreambox500s (satellitare)?
Vi ringrazio in anticipo per la risposta.
Reply With Quote
Old 26-06-2013, 22:14  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
iomeali's Avatar

la card con la oscam funziona sempre, ma sul satellitare (cio 500s) Non hai visione , sul 500T si ....perch prendi il segnale tramite l'antenna terrerstre.

Ci sarebbbe anche sul satellite, a 13 e a 5w, ma solamente una scheda sat, dal costo di circa 200 euro capace di rimettere i sincronismi dello stream in chiaro.
Oltre a introvabili rari decoder.

Reply With Quote
Old 05-07-2013, 13:10  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
overbusy overbusy is offline
Junior Member

Ciao ragazzi, sono poco esperto, fino al 30/06 ho utilizzato oscar sul mio Az, ma oggi oscar non va piu'. Ho fatto un giro in streamb04rd e mi sono armato di pazienza e google per compilare il tutto con patch ncmed ecc. purtroppo mi sono arenato. Nel mio Kubuntu ho installato GCC, subversion ecc ho fatto anche un "make" come scritto nel readme e nel readme.build ma cio' che ne ottengo secondo me non va messo dentro all' Az. Ho scaricato anche qualche cosa che si chiama smp86xx... ho installato anche gcc3.4, fatto "make config" ecc. ma adesso ? come dovrei fare a compilare l'oscar per l'Az ?
Grazie infinite.
Reply With Quote
Old 14-07-2013, 14:53  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
Randyll Randyll is offline
Junior Member

Jo ho qboxone con sifteam enigma 1 quale mi consigliate di usare ?
Reply With Quote
Old 16-07-2013, 12:03  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
iomeali's Avatar

va sempre usata quella per il processore che monta il decoder

nel tuo caso la powerpc ossia la ppc.

Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules