Go Back   Sat Universe > Other Receivers > Rest of them > Starsat

Note: Visitors from certain countries might see in-text advertising(underlind words in posts) or pop-under ads.
It is only shown to unregistered visitors or members that haven't made any posts. So you can easily get rid of it.

World-Of-Satellite

Ali mini upgrade 5.2?

Starsat

Reply
Old 04-09-2008, 00:25  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
ahhla_alam ahhla_alam is offline
Junior Member

Country: Country Flag
Default Ali mini upgrade 5.2?

I am using Ali mini upgrade 5.2; when I try to install the bin file it says "bootloader version not compatible".
Reply With Quote
Old 04-09-2008, 12:20  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
nihash's Avatar
nihash nihash is offline

Thumbs up

Quote:
Originally Posted by ahhla_alam View Post
I am using Ali mini upgrade 5.2; when I try to install the bin file it says "bootloader version not compatible".
hi my friend
use this loader 100% ok
Attached Files
File Type: rar ALIMUPG52_for boot_3.0.8.rar (127.2 KB, 490 views)
Reply With Quote
The Following 5 Users Say Thank You to nihash For This Useful Post:
jfaarax (05-09-2009), librariandvb (11-04-2017), picabo (24-07-2014), The Beast (04-09-2008), Yard (09-09-2008)
Old 11-04-2017, 22:05  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
Uomobeta's Avatar
Uomobeta Uomobeta is offline
Junior Member

Default Prova di Agg.ALIMUPG52_for boot_3.0.8.rar (127,2 KB

Quote:
Originally Posted by nihash View Post
hi my friend
use this loader 100% ok
Il nostro decoder è un Emme Esse 2300 FTA_= stesso modello clone FTE Max S 100,sto cercando di eseguire questo aggiornamento.
ALIMUPG52_for boot_3.0.8.rar (127,2 KB,
Grazie Amico,ho ripreso una vecchia discussione ,scusate per aver riaperto,vedete che l'ho provato a scaricare ben 3 volte questo programma ,ma non mi funziona per caso vi risulta ma in questo file rar mi sembra che manchi qualcosa ? il file LZMA??

ci aggiorniamo saluto tutti.

Last edited by Uomobeta; 11-04-2017 at 22:26.. Reason: Adattamento x errore nell' inserire foto
Reply With Quote
Old 13-04-2017, 01:05  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
Uomobeta's Avatar
Junior Member

Unhappy

Hi hi errore ,non mi ero accorto ,distrazione,interruzione su cavo null modem rs 232 contatto interno,ok funziona,al momento agganciato al decoder ma devo ancora rintracciare Aggiornamento suo originale per provare ,se piu' recente è molto meglio,il mio sopo finale e si andare in download load data,ma devo provare a save data decoder in Upload.
Reply With Quote
Old 24-04-2017, 17:01  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
nafoud nafoud is offline
Junior Member

thanks
Reply With Quote
Old 24-04-2017, 22:33  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
Uomobeta's Avatar
Junior Member

nafoud,Grazie a voi che mi avete risposto,ma ero io che ero accorso in vostro Aiuto per porgemi un Mano sempre di Aiuto e mi rendo conto che il Decoder oramai è datato siamo fuori dai tempi passati e remoti vi Saluto.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules