Go Back   Sat Universe > International Section > International Forums > Italy

Note: Visitors from certain countries might see in-text advertising(underlind words in posts) or pop-under ads.
It is only shown to unregistered visitors or members that haven't made any posts. So you can easily get rid of it.

World-Of-Satellite

Guide e discussioni per dreambox

Italy

Reply
Old 13-01-2017, 22:27  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
g.andy g.andy is offline
Member

Country: Country Flag
Default Aiuto per installazione di oscam su dreambox dm 900 uhd

ciao a tutti, vorrei installare oscam sul dm 900 uhd SOLO PER POTER FAR FUNZIONARE LA SCHEDA TIVUSAT. vorrei sapere alcune cosette.
1 - devo per forza cambiare fw?
2 - qui sul forum ho trovato sia la oscam che la oscam/emu, cosa cambia tra i due?
3 - mi passate la procedura per installare questa oscam? l(i file di configurazione li ho giÓ)
Grazie a tutti.
Reply With Quote
Old 21-05-2017, 11:07  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
sgombro68 sgombro68 is offline
Junior Member

ciao ero interessato alla stessa cosa sei riuscito a installare la oscam se si mi potresti dire come si fa
grazie
Reply With Quote
Old 31-03-2019, 16:45  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
pino1 pino1 is offline
Junior Member

ciao buonasera ho un immagine openatv sul mio dreambox 800se hd non si aggiornano pi¨ i plugin XLMTV come posso fare per ovviare a questo problema? ho provato a scaricare qualche firmware recente ma da problemi quando vado su iptv mi da errore e si riavvia.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules