Go Back   Sat Universe > International Section > International Forums > Italy

Note: Visitors from certain countries might see in-text advertising(underlind words in posts) or pop-under ads.
It is only shown to unregistered visitors or members that haven't made any posts. So you can easily get rid of it.

World-Of-Satellite

Guide e discussioni per dreambox

Italy

Reply
Old 01-02-2013, 19:34  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
andromda andromda is offline
Junior Member

Country: Country Flag
Default db 800

un saluto a tutti di un po di tempo ho problemi con il mio db800hd
avendo aggiornato l'ultimo settin di vannibal e riaggiornato parecchie volte credendo che erano i setting mi sta uscendo sullo schermo la dicitura sintonia fallita ma non su tutti i canali su alcuni sapreste dirmi che e successo e darmi qualche dritta per risolvere il problema?
un grazie a chi mi risponde
ciao un saluto
Reply With Quote
Old 01-02-2013, 22:40  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
iomeali's Avatar
iomeali iomeali is offline

specie se fosse un clone....
ho letto altre volte di questi problemi
e parrebbe che fossero problemi relativi al tipo di tuner, specie se riguardano la frequenza 12731

per come risolvere .. dicono appunto cambiando tuner....o se Ŕ un decoder multi tuner provando a tgliere il dtt, o a spostare il tuner sat
io non avendo il decoder in oggetto ti ho risposto in attesa di risposte da parte di possessori che hanno risolto il problem

se poi escludessero che fosse il tuner..allora potrei reintervenire con suggerimenti...come per esempio provare a sintonizzare manualmente la frequenza 12731....provando con 12727 per esempio....
Reply With Quote
Old 05-03-2013, 12:56  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
Magnacarta Magnacarta is offline
Junior Member

Ciao, potete aiutarmi.voglio aggiornare il mio dm 800 con enigmedit ma mi esce sempre connecting to 192....... Cosa devo fare ?
Reply With Quote
Old 06-03-2013, 13:20  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
cuorino cuorino is offline

prova ad usare dreamset: all'interno devi mettere l'ip del decoder.
Old 19-03-2013, 01:12  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
taztani taztani is offline
Junior Member

Ciao a tutti!
Reply With Quote
Old 19-03-2013, 01:24  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
Junior Member

Quote:
Originally Posted by taztani View Post
Ciao a tutti!
Reply With Quote
Old 19-03-2013, 01:36  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
Junior Member

Ciao a tutti!
o un decoder Dreambox 500s
Quale consiglio per vedere SKY!?
Reply With Quote
Old 22-03-2013, 14:53  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
bycico bycico is offline
Junior Member

salve, volevo sapere se questo decoder sunray sr4 800hd wifi funziona bene con il wifi o c'Ŕ bisogno del cavo lan.
Reply With Quote
Old 18-08-2013, 18:40  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
poldoyamaha poldoyamaha is offline
Junior Member

ciao a tutti del forum,ho un dm500s e vorrei montare Cccam o mgcam ma non conosco il procedimento,qualcuno pu˛ aiutarmi? grazie infinite
Reply With Quote
Old 18-08-2013, 19:15  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
iomeali's Avatar
iomeali iomeali is offline

se hai url2 valido usa quello scegli la versione che vuoi, ci clicchi e ,con un po di paziente attesa,fa tutto da se(consiglio di riavviare dopo che lo ha fatto)

se non lo hai...trovane uno..(ne ho postato io uno,ancora valido ,io stesso , in questa sezione italiana)

http://www.sat-universe.com/showpost...42&postcount=8

ESCLUSIVAMENTE PER GLI ITALIANI:
http://www.sat-universe.com/showpost...57&postcount=1
Leggetele attentamente:Son tutte da rispettare,ma queste 2 son quelle che infrangete pi¨ spesso..:

1)Sono vietati i links a uploads satellitari o a siti commerciali. (Anche nelle firme degli user vige la presente regola)
2)E' vietata ogni forma di cs,come dare supporto allo stesso e scrivere dettagli su server dedicati.

La vita Ŕ una malattia a trasmissione sessuale che Ŕ letale al 100%
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules