wie van jullie werkt met Dreambox clones ??

JoSchaap

Registered
Messages
28
ik heb een DM800HD Sim2.01 clone met SSL82# en Dream Elite:phoenix edition erop

werken prima, alleen wel oppassen met flashen dat je de juiste images pakt
 

JoSchaap

Registered
Messages
28
de DM8000 clones zijn nog relatief nieuw. ik zou zeggen houd gewoon de clone hd8000 berichten hier een beetje in de gaten dan krijg je een beetje een idee hoe deze presteren
 

atleet

Registered
Messages
4
Ik heb 2 vrienden met een dm8000, en zijn allebei tevreden over de dm8000 clone.
Maar eerlijk gezegd vind ik het veel geld voor een clonebox.
 

Egypt

Registered
Messages
28
Ik ben volledig tegen Kloon toestellen , het is diefstal van hard en software en een benadeling van de handelaars die het Originele verkopen.
Vroeg of laat krijg je er toch problemen mee dat is al meerdere malen bewezen.
:mad:
 

Cyberax

Registered
Messages
3
ik heb ook een DM800 Clone,

prima apparaat sommige noemen het stelen maar ja je zou wel gek zijn als je dezelfde originele koopt voor het dubbele geld, we blijven tenslotte toch nederlanders
 

klinker

Registered
Messages
1
clone

hoi ik heb ook een dm800 clone met e-star maar er is wijn aan image tevinden heb nu de pli 2.0 er in zitten maar de pli 2.1 is er niet voor .

maar dat is weer het nadeel van een clone dat er weinig voor komt aan image'n

groet klinker:mad:
 

sira611

Registered
Messages
2
heb geen kloon

Zelf heb ik geen kloon maar ik zou er wel graag eentje testen, alleen weet ik niet hoe men ze kan verkrijgen.
 

JoSchaap

Registered
Messages
28
sira, als je geen gedoe wilt met achterdeuren in winkeltjes, douane/ebay of marktplaats.

Ga dan gewoon naar de zwarte markt. (beverwijk)
daar heb je een electrahal waar een aantal turkse sateliet-shops zitten
die verkopen de clones vaak voor een net prijsje :)
 

JoSchaap

Registered
Messages
28
Ik ben volledig tegen Kloon toestellen , het is diefstal van hard en software en een benadeling van de handelaars die het Originele verkopen.
Vroeg of laat krijg je er toch problemen mee dat is al meerdere malen bewezen.
:mad:

dat is jouw mening en het is je goed recht om die hier te uiten.
Ik heb gelukkig een totaal andere mening en ervaring en vind ze zelfs beter werken dan de originele (ja heb beide in huis) :thum:

voorheen originele dm800 huiskamer clone in de slaapkamer

maar inmiddels is het andersom omdat de originele na 3 reparaties nog steeds hitteproblemen heeft :D
 

Cyberax

Registered
Messages
3
dat is jouw mening en het is je goed recht om die hier te uiten.
Ik heb gelukkig een totaal andere mening en ervaring en vind ze zelfs beter werken dan de originele (ja heb beide in huis) :thum:

voorheen originele dm800 huiskamer clone in de slaapkamer

maar inmiddels is het andersom omdat de originele na 3 reparaties nog steeds hitteproblemen heeft :D

Idd ja,

De DM800 Clone bevalt mij ook prima, heb Open pli 2.1 erop staan en werkt perfect
 

leovanderplaat

Registered
Messages
3
Hoi ik ben ook geen ven van clone maar als dream media nu is met een wat betere prijs zou komen loont het niet meer om een clone te kopen .
een clone werkt op zich prima je moet er alleen wat creatieve met de image om gaan maar liever origineel maar helaas de prijs.
fijne dag nog .
 

henk12

Registered
Messages
87
Ik zou voor de 7020HD gaan als jij een dreambox wil hebben anders zou ik zelf een VU+ nemen die zijn zeer goed.
 

Egypt

Registered
Messages
28
Als je weet wat research werk Dream Multimedia gedaan heeft om tot zo een product te kunnen komen zult U snel begrijpen dat hier ook een enorm prijskaartje aanhangt.
Wat die producenten van Clone boxen dan doen is gewoon diefstal.
 
Top