Commander 6000 and nova card

barbamathios

Registered
Hello and happy new year to all. One friend brought me a commander 6000 irci. I didn't check it yet. I have a nova card which is paired with the original receiver. I call them and they told me that the card is paired and i cannot use other receiver...

Well

Is there a firmware or something else that maybe help me to operate the commander 6000 with my card?

Thanks in advance...

mortis

Registered
Hello and happy new year to all. One friend brought me a commander 6000 irci. I didn't check it yet. I have a nova card which is paired with the original receiver. I call them and they told me that the card is paired and i cannot use other receiver...

Well

Is there a firmware or something else that maybe help me to operate the commander 6000 with my card?

Thanks in advance...

Όχι φίλε μου, προς το παρόν δεν υπάρχει τρόπος για το διαζύγιο της κάρτας από τον ιδιοκτησιακό δέκτη.....

barbamathios

Registered
Καλημέρα φίλε μου. Αυτό το ξέρω έτσι που τα έχουν κάνει. Λες και δεν πληρώνω συνδρομή. Τέλος πάντων

Είχα ακούσει κάπου (όχι για τον commander) αλλά για άλλους δέκτες που δεν θυμάμαι πως αν βάλεις την κάρτα μέσα παίζει και την ξεπαντρεύει με το ανάλογο firmware.

Πριν καιρό είχα αγοράσει και έναν edision ο οποίος έπαιξε την κάρτα με ένα firmware που του έβαλα αλλά μετά από λίγες μέρες σταμάτησε να την παίζει . Από τότε χρησιμοποιώ τον δέκτη της Nova τον οποίο δεν τον γουστάρω . Έδωσα και τόσα λεφτά για τον edision . Τουλάχιστον τον commander μου τον χάρισαν...