Rotor problem 7020hd

biros

Registered
Messages
2
Beste,

Ik heb de Dreambox 7020 HD Dualtuner (1ste versie). Tuner A is in advanced diseqc 1.1 ingesteld Astra 3, Astra 2, Hotbird en Eutelsat 9 Oost. Tuner B staat op advanced rotor 1.2 positie 0 serious 4.8. De andere satellieten zijn Oost 3, Oost 7, Oost 10, Oost 28.2 en West 0.8, West 1.0, West 8, West 30. Alles werkte goed, maar nu krijg ik problemen.

Als ik op Tuner A zit op een bepaalde satelliet en ik wissel naar Tuner B die correct op zijn satelliet zit dan duurt het langer dan normaal vooraleer ik beeld krijg. Wat kan de oorzaak hiervan zijn?

Als ik op Tuner B op één satelliet zit en kijk, heb ik spanning op de motor als de antenne enkel op die satelliet is ingesteld. Ik kan dan handmatig (via knop motor) bedienen.
Op het moment dat ik van satelliet verander met afstandbediening, valt de spanning van de motor weg en beweegt de antenne niet meer (ook niet handmatig via knop motor).
Wat kan de oorzaak zijn van dit probleem? Waar kan ik dit aanpassen in de software? Kan het aan de pyo liggen? En indien ja, welke? Kan u mij eventueel CFG's bezorgen om dit aan te passen?

Bedankt alvast voor uw hulp.

MIJN image enigma2 2015-05-28 farball /niewnigma2 v4.0.1 3201-50-62

Mvg
 
Top