Sifteam 11102

dalbjerg

Registered
Messages
12
I have installed Sifteam 11,102 on my IPBox 9000th But now behaving strangely subtitles.

I have Viasat in Denmark, and they send out subtitles in Danish, Swedish, Norwegian and Finnish. I selected Danish standard and well i watch a channel which broadcast subtitles off, so it will appear in Danish in a short while, then switch to Finnish. (I think range following Viasat is Swedish, Norwegian, Danish, Finnish.).

It's also check out to the Swedish and Norwegian are displayed in a split second before the Danish. So I think it just shows all together instead of as the desire to display only the Danish.

someone who has a solution?
 

bubbadk

Registered
Messages
8
Jeg havde nøjagtig samme problem, nedgraderede og så virkede det igen, har dog fået nok af DGS baserede images, er gået over til Enigma2, syntes kvaliteten og stabiliteten er meget bedre :)

bubbadk
 

dalbjerg

Registered
Messages
12
Hvilket image kører du med?
Jeg har forsøgt at installere det men syntes ikke rigtigt den vil gøre som jeg vil gøre.
Har du en guide du fulgte eller?
 

bubbadk

Registered
Messages
8
har lige tjekket, skriver mellem robinson finalen ;)

du kan downloade mgcamd 1.33 igennem blue panel :)

jeg selv bruger incubus :) meen er ved at være træt af ipbox, overvejer kraftigt at købe en dreambox 8000 hd, har en 7025+ som server som kører rocke stabilt :)
 
Top