Go Back   Sat Universe > International Section > International Forums > Spain

Note: Visitors from certain countries might see in-text advertising(underlind words in posts) or pop-under ads.
It is only shown to unregistered visitors or members that haven't made any posts. So you can easily get rid of it.

World-Of-Satellite

Re:sin luz expirado null

Spain

Reply
Old 22-07-2018, 20:05  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
jesus ramirez quiros jesus ramirez quiros is offline
Junior Member

Country: Country Flag
Default Re:sin luz expirado null

muy buenass un saludo a todos los foreros , me acabo de imcorporar a este sitio necesito renovar mi undro 2 a ver si alguien me puede ayudar donde
hacerlo.
me han cometado de incribir en algún lado de este foro el numero de serie

POR FAVOR NECESITO SOY NUEVO EN ESTO,

SALUDOS A TODOS
Reply With Quote
Old 23-10-2018, 09:24  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
pteroy pteroy is offline
Donating Member

Hola Jesus.

Yo estoy en las mismas, harto de leer por toda la web, y no veo una solucion factible.
Y si realmente hubiera quien renovara con garantia aun pagando , pues bueno, seria una opcion valida.

Si averiguo algo te lo comento o viceversa, un saludo
Reply With Quote
Old 28-10-2018, 14:47  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
mix5 mix5 is offline
Junior Member

La solucion mas rapida es tirar de cccam
Reply With Quote
Old 10-11-2018, 01:10  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
caroceiro caroceiro is offline
Junior Member

yo estoy igual, algun alma caritativa que nos oriente
se que hay quien te ofrece renovacion por un año por 37€
pero supongo que podra ser tambien de otro modo mas economico
Reply With Quote
Old 10-11-2018, 14:35  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
sbusgal86 sbusgal86 is offline
Junior Member

Hola, buenos dias!

Yo estoy con el mismo problema. Lo de renovar no lo veo factible, este aparato me costó 150€, se subiria mucho el precio de este deco; tiene que haber otra solución. Yo estoy a la espera de que me envien unas cccams, pero aún asi tiene que haber mas formas de arreglar el cacharro. Aqui me ha rediricionado forokeys entre otros enlaces de google, pero veo que tampoco hay solución, el enlace dice que es inválido. Suerte a todos y haber si damos con el mejor acierto para nuestro undro 2
Reply With Quote
Old 10-11-2018, 14:36  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
sbusgal86 sbusgal86 is offline
Junior Member

Hola, buenos dias!

Yo estoy con el mismo problema. Lo de renovar no lo veo factible, este aparato me costó 150€, se subiria mucho el precio de este deco; tiene que haber otra solución. Yo estoy a la espera de que me envien unas cccams, pero aún asi tiene que haber mas formas de arreglar el cacharro. Aqui me ha rediricionado forokeys entre otros enlaces de google, pero veo que tampoco hay solución, el enlace dice que es inválido. Suerte a todos y haber si damos con el mejor acierto para nuestro undro 2
Reply With Quote
Old 06-12-2018, 15:46  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
polizon polizon is offline
Member

Buscar en aliexpresdesde 5 euros teneis 7 lineas por un año ¡pero¡mirar que el vendedor sea antiguo y que tenga buenos comentarios
Reply With Quote
Old 07-12-2018, 20:53  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
polizon polizon is offline
Member

Buscar en google gshare y os sale
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules