Ubacivanje cccam linije u DM

batica

Registered
Messages
2
Pozdrav imam par pitanja za upucene . Posedujem dreambox 800 hd pvr sa opentv 4.0 ubacenim cccam 2.3.0 novom listom kanala .Sada moje pitanje je kod dobijanja linije za cccam dali treba da sam na internetu stalno ili samo dok se povuku kljucevi . Dali treba da sam na internetu kada gledam tv kanale ( nije to iptv )Totalni sam pocetnik pa moyda nekome ova pitanja iygledaju glupo. Unapred hvala
 

jan55

Member
Messages
4,266
Pozdrav imam par pitanja za upucene . Posedujem dreambox 800 hd pvr sa opentv 4.0 ubacenim cccam 2.3.0 novom listom kanala .Sada moje pitanje je kod dobijanja linije za cccam dali treba da sam na internetu stalno ili samo dok se povuku kljucevi . Dali treba da sam na internetu kada gledam tv kanale ( nije to iptv )Totalni sam pocetnik pa moyda nekome ova pitanja iygledaju glupo. Unapred hvala