Note: Visitors from certain countries might see in-text advertising(underlind words in posts) or pop-under ads.
It is only shown to unregistered visitors or members that haven't made any posts. So you can easily get rid of it.

World-Of-Satellite

Aiuto decoder

Italy

Reply
Old 11-04-2019, 19:40  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
Rockys Rockys is offline
Member

Country: Country Flag
Default Aiuto decoder

Salve a tutti da un paio di giorni ho un problema col decoder che adesso vi spiego:due giorni fa è andata via la luce causa maltempo e come normalmente accade il decoder doveva fare il boot e avviarsi,invece questa volta all'avvio si è bloccato e sul display c'è scritto ( dhcp... Linux-3.2-dm7020hd.gz) cosa può essere successo? chi mi può aiutare?

Grazie in anticipo
Reply With Quote
Old 12-04-2019, 13:35  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
balili balili is offline
Senior Member

nome del decoder non lo dici
Reply With Quote
Old 12-04-2019, 15:58  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
Rockys Rockys is offline
Member

DM 7020HD
Reply With Quote
Old 13-04-2019, 18:42  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
Rockys Rockys is offline
Member

Cercando su Google ho trovato su un forum tedesco la discussione di un utente col mio stesso problema,e gli altri utenti gli consigliavano di ripristinare i valori di fabbrica dal BIOS del dreambox perché era cambiato qualche parametro.Qualcuno esperto mi può spiegare come si entra nel BIOS,e quali sono le impostazioni da controllare?
Reply With Quote
Old 15-04-2019, 16:22  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
Rockys Rockys is offline
Member

Nessuno mi può aiutare?
Reply With Quote
Old 16-04-2019, 02:41  Translate from English to Italian  Translate from English to French  Translate from English to German  Translate from English to Spanish  Translate from English to Dutch  Translate from English to Greek  Translate from English to Portuguese  Translate from English to Russian  Translate from English to Russian
12b 12b is offline
Senior Member

Metti nuova immagine con dreamup
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules