این مطلب رو بخونید و به حال این انسانهای کو&#1

arta2010

Registered
Messages
10
این مطلب رو بخونید و به حال این انسانهای کو&#1

دفاع همسر مهدوی کنی از تفکیک جنسیتی: دختر و پسر کنار هم باشند میل شان به ازدواج کم می شود
در همه دنيا هم ثابت شده كه وقتي اين دو جنس از هم جدا هستند، محيط آرامي از نظر فكري و عاطفي به وجود خواهد آمد ... رشد علمي دانشگاه امام صادق (ع) به ميزان زيادي مرهون جداسازي جنسيتي است.
عصر ایران - حاجيه خانم قدسيه سرخه اي همسر آیت الله مهدوی کنی رئیس دیرین دانشگاه امام صادق (ع) مسولیت واحد خواهران این دانشگاه را برعهده دارد. وی در گفت وگویی با نشریه پنجره ضمن دفاع از ایجاد واحد دانشگاهی کاملا زنانه در دانشگاه امام صادق (ع) به تشریح ابعاد فضیلتی این اقدام و تفکیک جنسیتی در این دانشگاه می پردازد.

رئیس واحد خواهران دانشگاه امام صادق (ع) در این گفت وگو درباره شکل گیری این واحد گفت: وقتي يك استاد خانم، كنار يك دانشجوي دختر قرار مي گيرد، بهتر مشكلات همديگر را درك مي كنند و به يكديگر كمك مي كنند. به علاوه از آنجا كه دانشگاه ما اولين دانشگاهي بود كه تماما توسط خانمها اداره مي شد و هيچ الگويي در برابر خود نداشتيم، در اجراي تمام بخش ها از انتشارات گرفته تا كارهاي پژوهشي، وقت و نظم و دقت خاصي صرف شد. اين نظم خاص در مديريت خانم ها خيلي بهتر اعمال مي شود.
به گزارش عصر ایران ، همسر آیت الله مهدوی کنی درباره اعمال تفکیک جنسیتی در دانشگاه امام صادق نیز اظهار داشت: در همه دنيا هم ثابت شده كه وقتي اين دو جنس از هم جدا هستند، محيط آرامي از نظر فكري و عاطفي به وجود خواهد آمد. يك بعد اين جداسازي جنسيتي بعد اسلامي بود و بعد ديگرش به جهت عاطفه ها و رابطه ها كه مي تواند صميمانه تر باشد.

رئیس واحد خواهران دانشگاه امام صادق با تایید اینکه همه اساتيد این واحد را خانم ها تشكيل مي دهند اضافه کرد: به جهت مختلط نبودن وقتي دو جنس مخالف از هم جدا هستند تمايل به ازدواج بيشتر است تا وقتي كه با هم هستند؛ در اثر با هم بودن، ممكن است اغناء بشوند و زود تن به ازدواج ندهند. ولي نتيجه كار ما آمار بالايي است از ازدواج و با آن ازدواج و بچه دار شدن اينها مي آيند در دانشگاه و تحصيلشان را ادامه مي دهند.

حاجيه خانم قدسيه سرخه اي اضافه کرد: رشد علمي اينجا به ميزان زيادي مرهون جداسازي جنسيتي است؛ به اين خاطر كه اين فرصت را مي دهند، بالاخره چون ما داريم از يك قسمت اسلامي اينها را انتخاب مي كنيم. بعضي خانواده ها اجازه كار در محيط مختلط را به زنان نمي دهند ولي اين جا در يك محيط كاملا زنانه خيلي راحت تر اجازه اشتغال مي يابند و از طرف ديگر، در اين محيط به جهت همجنس بودن مسائل هم را بهتر درك مي كنند. مثلا وقتي خانمي مي گويد بچه ام مريض است، او را درك مي كنند. اينجا هم از نظر مديريتي نظم كامل برقرار است و هم از نظر عاطفي بين كارمندان، دانشجويان و اساتيد رابطه خوبي وجود دارد و همديگر را درك مي كنند.
وی ادامه داد: اختلاط نداشتن زن و مرد در دانشگاه امام صادق باعث درك بهتر افراد از هم شده و آنها بهترين الگو هستند براي هم كه مي بينند در اثر نظم و برنامه ريزي چگونه مي توان موانع را از سر راه برداشت و افراد هم بتوانند به اشتغال و هم همسر و فرزند و تحصيل برسند. يك آدم تحصيلكرده بهتر ميتواند به زندگي اش نظم بدهد. من همين جا سفارش مي كنم و ميل دارم بگويم بهترين روشي كه زن ها مي توانند جامعه اي را هدايت كنند كه خودشان باني آن باشند، راه علم اندوزي است. چون خيلي از اوقات زن ها وقتشان به بطالت مي گذرد.

رئیس واحد خواهران دانشگاه امام صادق افزود: در خيلي از جاهاي دنيا اين ثابت شده است كه آرامشي كه بين جنس موافق هست هيچ وقت در محيط مختلط با جنس مخالف نيست. شايد يكي از علت هاي (پیشرفت علمی) همين آرامش فكري است كه به جهت جداسازي جنسيتي در دختران ما به وجود آمده و اينها فقط به درس فكر مي كنند و اگر ازدواج كرده اند با يك دانشجوي دكتراي ما ازدواج كرده اند، مدرس است، فرزند دارند و الان مشغول كار علمي و پژوهشي و اجرايي هستند و زندگي خوبي دارند.

****و در پایان باید این رو اضافه کنم که به دلیل وجود این انسانهای احمق امروز در ایران شاهد آمار بالای طلاق هستیم.<<
 
Top